Search This Blog

Followers

Sunday, February 27, 2011

OSCAR




O lume intreaga asteapta sa vada acest show. Nu stiu cati vor sa vada cine va castiga mult ravnita statuie, dar stiu ca si mai multi prefera show-ul de dinaintea decernarii premiilor, la cel ce se desfasoara pe vestitul covor rosu!
Deci, sa ne asezam confortabil si sa ne pregatim pentru un minunat spectacol de lumina, culoare si nu in ultimul rand de mari actori. Vizionare placuta prieteni!





A whole world is waiting for the OSCAR Award evening. I do not know how many people wants to see the winners, but I know for a fact that many others are waiting for the big show on the red carpet! So, let’s became a couch potato for a few hours and enjoy the award show!



8 comments:

  1. hei, unde sunt cele mai proaspete noutati? Mai trec pe aici deseara :)

    ReplyDelete
  2. In Romania nu se transmite :( Am stat pana tarziu in noapte si am reusit sa vad pe net interviuri cu cateva vedete. Abia dimineata m-am putut bucura de noutati, care de fapt nu au fost decat pentru rolurile secundare - actor si actrita - atribuite lui Christian Bale si Melissa Leo, ambii in distributia lui "The Fighter". Sper sa vad la TV inregistrarea ceremoniei :)

    ReplyDelete
  3. ...din cate mai stiu eu ,nu se transmite,pe la .noi

    ReplyDelete
  4. Carmen, m-a prins show-ul prea tare, scuze.

    ReplyDelete
  5. Imi pare rau Alina, a fost un spectacol frumos, daca reusesti sa vezi pe net inregistrarea, cauta canalul "abc 13", astia au transmis totul.

    ReplyDelete
  6. Florentin, nici aici nu au transmis toti, doar doua canale au transmis venirea actorilor si interviurile luate, abc 13 si E!, iar decernarea premiilor doar abc 13.

    ReplyDelete
  7. O sa-l vad pe la TV pe HBO; il transmit maine seara de 1 Martie. Noroc cu HBO, ca la ei am vazut si BAFTA. Abia astept!

    ReplyDelete
  8. Mai bine mai tarziu decat niciodata!

    ReplyDelete