Search This Blog

Followers

Sunday, October 30, 2011

Hello again!



Am cam lipsit putin din lumea asta blogogistica, blogosferica, blogorealistica, dar, incerc sa revin. Nu v-am uitat prieteni dragi, si imi pare rau ca nu am reusit sa mai “tin pasul” cu postarile din ultimele saptamani, dar in viata mea a intervenit o schimbare, spre norocul meu in bine, care mi-a cerut mai multa atentie. Multumesc din suflet celor care mi-au scris si m-au intrebat ce se intampla cu mine. Va multumesc din suflet, stiam ca aici am PRIETENI si nu doar vizitatori sau cititori. Mi-ati lipsit enorm de mult , pentru ca aici noi ne-am creat o lume, o lume perfecta in care noi ne suntem stapanii si unde ne stimam si unde gasim un umar care sa ne sustina, unde nu ni se impugn legi aiuristice, si unde CIVILIZATIA si respectful recipric sunt la ele acasa, unde visarea este permisa oricui, unde imaginatia nu are limite, si unde nu este loc pentru urat si minciuni.
 Vreau sa a multumesc tuturor ca existati si pentru ca scrieti ceea ce scrieti!

6 comments:

  1. Fata mea, ma bucur ca ai aparut, in sfarsit! Poate iti vei face si tu timp macar si pentru cateva randuri de acum incolo. O saptamana frumoasa!

    ReplyDelete
  2. Bună draga mea!
    Ai cam lipsit de pe blog,sper că ești bine!
    Îți doresc o săpămână frumoaasă!
    Te pup..

    ReplyDelete
  3. Welcome back! Asteptam de mult un semn de la tine si ma bucur sa aud de bine.

    ReplyDelete
  4. minoki, sigur ca imi voi face timp, revin...numai bine si tie!

    ReplyDelete
  5. ELENA, sunt bine, si tie numai bine!

    ReplyDelete
  6. Alina, multumesc frumos, am revenit!

    ReplyDelete