Search This Blog

Followers

Monday, October 31, 2011

Hello-Halloween





Astazi, aproape tot americanu’ sarbatoreste Haloween, casele sunt ornate de acum o luna, in magazine greu mai gasesti un costum cat de cat calumea sau marimea potrivita la cel pe care il vrei…deci trebuie sa te multumesti cu ce gasesti. Multi am avut deja petrecerea de sambata care a trecut. Zic am avut, ca si noi, romanii adoptati de aceasta atra ne-am alaturat americanilor si am sarbatorit sambata trecuta. Costume care mai de care: Cruella, muncictor, marchiz, peste (de fete), pirat, clown, ingeras…etc. Mancarea bineanteles ca a fost in ton cu petrecerea: viermi in pamant, serpi, ochi, soricei, paianjeni, fete, toate foarte gustoase. Astazi vom merge cu “cersitul bomboanelor” prin cartier, si vom fi iarasi costumati. Tot weekendul trecut puteai vedea persoane costumate prin magazine facand ultimele cumparaturi in drumul spre petrecere, si nimeni nu se uita lung la ei, doar ca unii copii isi intrebau parintii ei de ce nu sunt costumati, sau de ce nu merg cu trick or treat? Dupa lasarea intunericului, am iesit afara ...va urma...


11 comments:

  1. Trebuie sa fie deosebită o astfel de experienţă , eu o ştiu doar din filme şi îmi pare ceva aparte .

    ReplyDelete
  2. Distractie maxima! Las' ca face bine si o relaxare din asta. :)

    ReplyDelete
  3. simpatice foc aranjamentele voastre! si banuiesc ca la fel de gustoase pe cat de aratoase! sa va fie de bine!

    ReplyDelete
  4. Faian trebuie sa fie acolo petrecerea. la noi au daoptat-o , dar se vede falsul. Happy Halloween!

    ReplyDelete
  5. SoriN, intr-adevar, experieta este diferita.

    ReplyDelete
  6. Cristi, si ce bin e sa te mai si relaxezi...

    ReplyDelete
  7. Alina, da, sunt gustoase, nu iti zic soriceii aceia ce buni sunt!

    ReplyDelete
  8. minoki, e intr-adevar fain, datorita relaxarii cu care lumea isi traieste viata.

    ReplyDelete
  9. Da lumi, relaxare mentala. Oamenii se bucura de ce este al lor. Parerea mea despre cei care copiaza, ostii. Ma bucur ca romanii ajunsi acolo se bucura si ei.
    Salutari juniorului.

    ReplyDelete