Search This Blog

Followers

Monday, November 28, 2011

Sezonul cumparaturilor!

A trecut su “furia” Black Friday…dar de acum s-a deschis sezonul sarbatorilor si al reducerilor si implicit cel al cumparaturilor. Am iesit si eu cu fetele la cumparaturi in aceasta zi, de dragul cumparaturilor, si pentru ca este o buna ocazie cand noi gagicile ne puteam intalni pentru un shopping si sa petrecem ceva timp departe de casa, sot sau copii. Acest timp il consider “me time” cum zic americancele.
Este timpul meu, dedicat mie, timp in care ma simt bine si ma detasesz de problemele cotidiene. Pentru dimineata am ales sa mergem la un outlet mall, unde se zice ca preturile ar fi mai mici….Parca anul acesta nu a  mai fost asa nebunie la cumparaturi. Am intrat si in magazine goale, am intrat si in magazine mai putin pline cu client…Nici nu ma asteptam ca la COACH sa nu fie vestita coada la intrarea in magazine, dar…stupoare. Spre surprinderea mea nu era nimeni, iar in magazin doar 2-3 clienti. Imi luasem si aparatul foto sa surprind momentul.Mai pe la pranz au inceput sa apara clientii, forfota parca era mai mare, si totusi nu se compara cu ce era in anii din urma! Cred ca majoritatea au evitat aceasta zi sa mearga la cumparaturi, pentru ca stim cu totii ca reducerile mari au fost pana acum. Poate nu am ales noi bine locatia, pentru ca la mall-ul de langa casa, nu aveai loc sa mergi, iar aici puteai sa simti febra cumparatorilor si a  cumparaturilor. Se vindea si se cumpara orice. Si sambata a fost la fel prin magazine, lumea a continuat sa cumpere, sa iasa la cumparaturi. Si pana la craciun tot asa va fi!

6 comments:

  1. Distractie placuta la shopping cu amicele! Pe aici daca nu te potrivesti cu ziua de salariu al prietenelor sunt slabe sanse sa faci shopping cu prietenele. O zi frumoasa! Pardon! Somn usor!

    ReplyDelete
  2. O ruda de-a mea din Ohio (descoperita prin internet in urma cu vreo patru ani) a cumparat Vinerea un laptop pe o nimica toata.

    Este an de alegeri, asa ca lumea mai poate sa-si permita cumparaturi ca alta data. Dupa alegeri, cine stie ce va fi, ca doar deficitul nu s-a evaporat.

    ReplyDelete
  3. Bani sa avem ca facem noi cumparaturi:> :))

    ReplyDelete
  4. Duta, asa e in ziua asta, dar numai cateva produse le cumperi la astfel de pret, sunt de ex.5 calculatoare, 3 tv-uri si tot asa, de aceea sta lumea la rand cu o sapt inainte. Vom vedea si cu alegerile ce va ffi...

    ReplyDelete